up למעלה

קצב אחר, קצב (מכירות) אחר… –

 

שפריר גודל *MBA

 הכול כמעט מושלם. החנות יפיפייה, הקצבים מקצוענים, הסחורה נהדרת – עוד פוש קטן לעסק כדי שיתחיל לצעוד לבד

בהנחה שמרבית הקצביות מוכרות בשר טרי באיכות סבירה, ושמרביתן ישלחו ברכה לכל לקוחותיהם לקראת ראש השנה, או כל חג אחר, אתה מצוי בתחרות קשה. הדרך שלך להגדיל את המכירות ולקשור אליך את הלקוחות היא להיות אחר – כדי שיזכרו אותך, כדי שיסמכו עליך ויעדיפו להגיע לחנות שלך. על מנת להשיג זאת עליך ליזום מהלכים שיווקיים.

 כתוב בעיתון

לא צריך להגיע לעיתונות הארצית ולערוצים המסחריים. רשימת טיפים למנגל שתפורסם במקומון תעניק לך חשיפה, תמצב אותך גבוה ותגרום לכך שאנשים יזכרו אותך כאיש מקצוע. האינטרס כאן הדדי. העיתון ישמח לקבל חומר מקצועי רלוונטי לגיליון החג שלו, ואתה תשמח להגיע ללקוחות חדשים. כשבועיים שלושה לפני החג עליך ליזום פנייה לעורך (שמו מצוין בעמודים הראשונים במקומון), עדיף גם בכתב, עם טיוטה ראשונה, ולהציע לשלב רשימה משלך במוסף המתאים. התחל מספיק מוקדם כדי שאם לא תיענה תוכל לפנות למקומון המתחרה. המתקשים בכתיבה יוכלו להיעזר בכתב העיתון או במכר עם כישרון כתיבה.

להבדיל ממודעה שנרכשה בתשלום, להופעה ככותב מקצועי יש ערך רב. היוזמה תשתלם.

 קצבייהלא רק בשר

צור למבקרים אצלך חוויה, עורר אצלם סקרנות שתשפר את חוויית הקנייה. מכור בקצבייה משהו נוסף, מוצרים משלימים ייחודיים לבשר. מכור למשל סדרת גורמה של רטבים ומתבלים, ספר מתכונים לבשר, סכינים באיכות טובה. בכל מקרה הקפד למכור מוצרים איכותיים שישאירו רושם חיובי על הלקוחות. כדי להגדיל את האפקט הוסף את שם העסק למוצרים, ואם יש לוגו – גם אותו.

אני מקצוען! תלה תעודות מקצועיות שלך על קירות העסק (אם יש, כמובן). הדגש את הוותק, את ההסמכה ואת הניסיון שלך.

שפר הופעתך. הקפד על הופעה – סינרים נקיים, גם אם העובדים צריכים להחליפם פעמיים במשמרת, רצפה נקייה, מקרר מסודר וכו'.

כרטיסי ביקור. הנח על הדלפק והצטייד כל הזמן בכרטיסי ביקור המפרטים את שעות העבודה וכל הטלפונים. דאג שהכרטיס יימצא גם בארנק, במכונית ובבית. אל תהסס להפיץ אותו באירועים, בחצר, ליד גן המשחקים, ובכל הזדמנות שבה אתה פוגש אנשים. מישהו דיבר על פיקניק? שאל אותו איפה יקנה בשר והזמן אותו באדיבות לקנות אצלך.

זכור! המוצרים והמקצוענות שלך הם רק פלטפורמה לשירות. הלקוחות שלך מחפשים שירות איכותי, חידוש, רעננות, קשר אישי והבנה לצורכיהם. עליך למקד מאמץ בהבנה ובהכרת צורכי הלקוחות ואופיים, וביוזמה שיווקית. נסה והיווכח!

שווה לקרוא

פינת המגדל – גם העגל לפעמים בדיאטה

פינת המגדל – גם העגל לפעמים בדיאטה

פינת המגדל - גם העגל…
קרא עוד
ארגנטינה קטנה באור הנר

ארגנטינה קטנה באור הנר

ארגנטינה קטנה באור הנר מאת:…
קרא עוד
הבשר הכי רך בעולם: קובה (Kobe) ביף

הבשר הכי רך בעולם: קובה (Kobe) ביף

  את הפרות משקים בבירה,…
קרא עוד
דרך כל בשר

דרך כל בשר

  לאחר אימת `הפרה המשוגעת`…
קרא עוד